Компания "Серенити"
Компания Серенити, разработчик веб и мобильных решений для бизнеса, в поисках хорошего специалиста по поддержке клиентов. Серенити — это сплоченная команда молодых и позитивных специалистов, которые любят свою работу и свое призвание. Мы ищем увлеченных людей, желающих учиться и профессионально расти, для чего мы стараемся создавать в нашей компании все условия.
Описание вакансии мы написали на английском, так как работать нужно будет в международной команде.
You will:
Consult and support potential and existing clients of our service (no calls, only written communication);
Communicate with other departments, exchange information with them, and help to solve our clients’ problems;
Work with CRM systems;
Ensure customers are happy and continue to use our services;
Report on the problems and bugs to the IT teams promptly;
Assist colleagues from the Sales team.
It’s a match if:
You speak English fluently (Upper-intermediate/Advanced level);
You’re motivated to help people understand how the system works;
You have good communication skills and quick and efficient problem-solving abilities;
You are empathetic, compassionate, responsive, resourceful, and conscientious. You can find an approach to all types of people;
You’re independent and have responsibility for the decisions taken. You can prioritize your tasks and be focused on quality;
Nice-to-have skills:
Experience in the customer support/success specialist position or similar.
Second foreign language (intermediate or higher).
We offer:
Вакансия размещена в отрасли